Mag iemand zomaar aan mijn auto komen om aan te geven dat ik niet achteruit mag parkeren?

De parkerplaats is een openbare weg, overigens hebben ze ook een mijn inziens illegaal bord op gehangen "parkeren alleen voor bewoners"

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
1.3K
Ritsuka
10 jaar geleden
hoe bedoel je aan je auto komen? wat doen ze dan?
Thecis
10 jaar geleden
en waarom denk je dat het bord illigaal is?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/maatschappij/wetgeving/borden-juridische-waarde.274360
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je dat ze een klap op je auto gaven? Wees eens wat duidelijker en voeg eventueel een foto mee van dat 'illegale' bord. Als dat echt illegaal is geef je dat toch door aan de gemeente?
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Sinds wanneer mag je niet achteruit inparkeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hing er een bord aan je auto "aanraken alleen voor de eigenaar"? En zo ja, was dit legaal?
Natuurlijk mogen ze aan je auto komen. Het vindt zich plaats in de openbare ruimte. Beschadigen e.d. mag niet.

Antwoorden (1)

Bij het kort even tikken op de raam om je aandacht te krijgen kan het geen kwaad.
Bij een officieel bord dat je niet achteruit mag parkeren i.v.m uitlaatgassen is dat begrijpelijk om dat niet te doen.