Wie weet wat er gebeurd als je een chalet op een camping neer zet, die meer opp. heeft dan toegestaan is van de gemeente?

Van de campingeigenaar mogen we een grotere chalet plaatsen, maar als de gemeente hier achter komt dan moeten we hem weghalen, maar brengt dit ook evt een boete met zich mee? Wie heeft antw hierop?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

als de gemeente er achter komt zal je het moeten afbreken

Toegevoegd na 2 minuten:
er wordt een proces voorbaal op gemaakt en tot een schikking gekomen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de kun je verwijderen....dus ik zou maar een vergunning regelen bij de gemeente wat anders is het zonde van je tijd-geld-en het bespaard je een hoop ellende....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan het proberen, en misschien is er geen haan die er naar kraait. De gemeente zal het misschien nooit opvallen.
Maar pas op, als iemand je niet aardig vindt of om wat voor reden dan ook en dit aangeeft bij de gemeente kan het nog een behoorlijke kostenpost worden. Je kan dan slopen, maar ook nog de kosten die gemeente ervoor heeft gemaakt worden bij je in rekening gebracht..
Dus het blijft een gok!