Bij korting worden geen voorwaarden genoemd, nu blijken die er wel te zijn, rechtsgeldig?

Vorige week een mail gekregen van een reisorganisatie met de melding dat als we op 22/11 boeken, de tweede week een korting geldt van 40%. Hierbij zijn geen voorwaarden genoemd, alleen onderaan het bericht de opmerking 'wil je meer weten , klik dan hier'. Toen niet gedaan , maar nu blijkt op de site dat de korting alleen in bepaalde weken geldt. Dit is zojuist ook nog aangepast.
Mag dit zo maar?

Wij hebben inmiddels alles geregeld met exen , werk, vervoersopties bekeken etc en balen hier echt van!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Ja, dit mag "zomaar". Op basis van de gegeven informatie in de mail kan namelijk niet direct een overeenkomst tot stand komen, er is dus ook geen sprake van een aanbod, maar een uitnodiging tot aanbod. Je weet namelijk nog niet waar de reis naartoe gaat, wanneer deze plaatsvindt en andere essentiële gegevens.

Verder hebben jullie verzaakt om onderzoek te doen, voordat jullie de andere zaken gingen regelen. Er staat niet voor niets "wil je meer weten, klik dan hier".