Hoe meld ik een instagram account als spam ?

Op de pc kan niet, en apple ook niet. Ik word gevolgd door een account dat heet "joyishoer" met een sexueel getinte foto en meerdere beledigingen in de bio. Wat moet ik doen? Of beter, wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Als je in de app helemaal rechts boven kijkt zie je een blokje met ... Druk daarop en daarna krijg je 2 optie’s die voor jou goed uitkomen.
1. Gebruiker blokkeren
2. Gebruiker melden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Geef door aan instagram makers/beheerders bijv. stuur een mail. TIP:kijk in de voorwaarden (een soort regels lijstje) wat wel en niet mag mag dat niet dat kun je ook nog door geven
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is wel mogelijk om op een PC een gebruiker te markeren. Ga hiervoor naar Instagr.am, zoek de gebruiker op en klik op het pijltje achter de gebruikersnaam. Er zal een menu verschijnen met daarin 'Report User.' Helaas gaat dit via Facebook, omdat Instagram is overgekocht door Facebook.