Rechtzaak gewonnen inzake reiskostenvergoeding, moet over dit bedrag belasting worden betaald?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
ronron1212
10 jaar geleden
Verduidelijk eerst eens over welke reiskosten heb je het en hoe reis je enz
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijns inziens ligt het eraan of deze vergoeding als inkomsten kan worden gezien. Correct me if I am wrong.

Antwoorden (1)

Nee , als het conform de fiscale regels is . Dus max 19 cent de km als u met de auto reist Vd zaak . Of op basis van openbaar vervoer dan mag het zonder inhoudingen . Maar dan wel de postcode check doen . Ja het is dan onbelast .