Hoe weet de douane dat sommige spullen namaak zijn?

Dus bijvoorbeeld, je neemt een neppe Louis Vuitton tas mee uit Turkije, maar hij ziet er echt uit en de kwaliteit is hetzelfde.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Ik heb er wel eens een programma over gezien. Er zijn een aantal zaken die de echte makers geheim houden en die de douaniers wel weten. Daar zien ze het aan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Pelle goed antwoord waarom minnen weet ik niet plus ++
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je wel plussers!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt bij het programma "Border Security"
+1
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+

Andere antwoorden (1)

Men kijkt naar stiksel , etiket , labeltjes en hoe het allemaal afgewerkt is