hoe kom ik erachter per welke datum iemand uitgeschreven is op mijn adres?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
4.3K

Het beste antwoord

Even bellen naar het gemeente kantoor,via het GBA kunnen ze jou vertellen wanneer iemand is uitgeschreven,je krijgt alleen niet te horen waar diegene naar toe verhuisd is want dit is privé.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vind het heel vreemd dat ze de datum niet doorgeven want je vraagt tenslotte niet waar die persoon heen is. Als je het uitlegt dat het noodzakelijk is i.v.m.......
zeggen ze het dan ook niet?
Misschien kun je de belastingdienst bellen,je kunt het wellicht proberen of zij iets weten.

Andere antwoorden (1)

Bij de dienst bevolking, maar volgens mij mag dit niet telefonisch gebeuren.
Daarvoor zal je vrees ik langs moeten gaan.