Mag je een briefje met reclame van je site in mensen z'n brievenbus stoppen?

Mag dat zonder vergunning??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Leesvoer:
http://www.antwoordvoorbedrijven.nl/regel/verspreiden-reclamemateriaal

Het beste antwoord

Alleen als er geen nee-sticker op de brievenbus geplakt zit. In dat geval zou je het in een envelop moeten stoppen, en daar naam en adres van de bewoner op noteren. Dan mag het wel bezorgd worden. Met wel als dikke kans dat het linea recta bij de oud papier stapel terecht komt.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is heus niet zo dat je niet MAG bezorgen bij een huis met een sticker op de brievenbus. Je kunt daar niet voor gestraft worden ofzo.