Zou je zomaar een vergelijkingssite mogen maken, of heb je toestemming nodig?

bijv. met de prijzen van internet of telecom providers, dit dan vergelijken en dan een top 3 maken met de goedkoopste aanbiedingen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar zulke websites bestaan al. Of is dit alleen een voorbeeld en niet iets wat je van plan bent?

Antwoorden (1)

Je mag gegevens die openbaar zijn verzamelen en op een site zetten, daar heb je geen toestemming voor nodig.

Je kunt wel een probleem krijgen als die informatie niet klopt.