Mag iemand in België, wiet verbouwen in een garage die hij huurt van een gemeenschappelijk appartement?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Cannabis kweken onder een lamp is zowiezo verboden. Enkel 1 plant in de tuin word gedoogt. Dat wil zeggen als je vervelende buren hebt of wijkagent dat je je plant alsnog moet afstaan. Zaden kunnen binnen de benelux vrij verzonden worden via de post.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is verboden en kan dus niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De garage mag hij verbouwen, echter staat er wellicht in het contract dat hij het in oorspronkelijke staat terug moet brengen. Wiet (kweken) mag überhaupt niet!
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1 plant is toegestaan in België. +
Frimu2
11 jaar geleden
Ok dat wist ik dan weer niet...........maar om daar je hele garage nou voor te verbouwen :-)