aan wie moet de boedelbeschrijving worden gestuurd?

Ik heb eeb boodelbeschrijving gemaakt van een overleden vriend , wie moet ik hiervan op de hoogte brengen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Ik neem aan dat een en ander in opdracht van... is gedaan.
Als niemand er om heeft gevraagd is al je werk tevergeefs geweest. Misschien leuk voor je zelf maar er zit niemand op te wachten, bij wijze van spreken.
Maar goed. Als er iets te verdelen valt lijkt het mij toe dat de erfgenamen er belang bij kunnen hebben. Ik zou dat dus aan een hunner toezenden. Hebt u ook alle eventuele schulden in de beschrijving betrokken? Uw kosten eventueel?? Op zich lijkt zoiets toch eerder iets voor een notaris??