Hoelang mag je wachten met het aanvragen van je rijbewijs?

Ik moet binnenkort afrijden en ik ga op dezelfde dag op vakantie.
Stel ik haal mn examen, kan ik dan na mn vakantie (3 weken) mn rijbewijs aanvragen of zit er een termijn aan vast?
Kan iemand anders hem voor me aanvragen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
1.2K

Antwoorden (1)

Je hebt drie jaar (!) de tijd, zie bron en je kunt dit NIET door een ander laten aanvragen!

Toegevoegd na 42 minuten:
Voor de bron moet je even klikken op 'voorwaarden' zie ik nu.