Je hebt woorden met een man, scheld hem uit en het blijkt later een undercover agent te zijn die niet aan het werk is

Krijg ik dan een boete?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Volgensmij kun je alleen een boete krijgen voor het beledigen van een abtenaar IN FUNCTIE, dus nee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juist
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Functie . Juist. +1

Andere antwoorden (4)

Natuurlijk niet. Dat zou een mooie boel worden. Dit is de DDR niet. Een agent moet bekend maken als agent voordat hij aanspraak kan maken op de extra rechten/bescherming die een agent heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee.

Al was hij aan het werk dan ook niet.

Pas als zich bekend maakt als agent in functie.

Er is een lijstje met scheldwoorden die mogen. Pak er dat bij en scheld naar hartelust.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hij niet aan het werk was niet nee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nederland glijdt een beetje af in de richting van de DDR. Dus wat vandaag mag is geen garantie voor morgen.