Kan iemand een straf krijgen voor het faken van een beroemdheid op een forum?

Ik heb zelf een forum en ik vraag me af of ik iets kan doen tegen iemand die eerder een beroemdheid heeft nagedaan op mijn forum. Deze persoon is nu gebanned, maar ik vraag me af of ik hier iets meer mee kan doen.

Deze persoon heeft echter niets gedaan dan wat antwoorden gegeven op vragen (in de naam van de beroemdheid) over haar muziek en haar huisdieren. Daarom vroeg ik me af of ik hier nog wat anders aan kan doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Je kunt altijd aangifte doen vanwege aannemen van een valse identiteit echter zal er weinig tot niets mee gebeuren, er is niemand daadwerkelijk mee benadeeld.