Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag je langs de weg een bord plaatsen met ''God bestaat niet''?

Naar aanleiding van dit artikel op RTV Rijnmond was ik daar wel eens benieuwd naar.

http://www.rijnmond.nl/nieuws/17-04-2012/gods-liefde-mag-weiland-blijven

Toegevoegd na 7 minuten:
Vroeger heeft er langs de A20 t.h.v. van afslag Capelle a/d IJssel/Prins Alexander op een reclamemast ook een groot doek gehangen met ''God is liefde''.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
623
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het bord staat op eigen terrein, het is geen reclame (meer), en levert geen gevaar op voor de verkeersveiligheid. Ik zie dus geen reden waarom het bord er niet zou mogen staan.
Pieter2011
12 jaar geleden
Sorry, ik had je reactie niet gelezen Bliets, maar gaf toevallig hetzelfde antwoord. Dat vind ik een beetje flauw, en ik ga mijn antwoord dus snel verwijderen: volgens mij is jouw reactie dus inderdaad het juiste antwoord.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het puur en alleen een uiting van mening is, en dat is de tekst, en het bord dusdanig neutraal is dat het geen gevaar op kan leveren (aandacht afleiden), mag het blijven staan als het bord geplaatst is op privé terrein.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

elke gemeente heeft een eigen verordening wat wel en niet mag
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding