Omdat we of denken dat het toch niet werkt, of er geen zin in hebben... Pure laksheid dus!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk is het antwoord heel simpel denk ik: "Het kost tijd."

Als ik moet gaan demonstreren, waar haal ik de tijd vandaan om het te doen. 'k Moet namelijk gewoon werken..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jah klopt das voor leuke dingen!
'durf'
Op elk vlak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo lang je er in gelooft heeft 't zin. Hoe vaker je meemaakt dat 't achteraf bleek dat 't een druppel op een gloeiende plaat was, hoe minder vaak je in een nieuw geval zal denken: 'Zo, nu zal ik eens actie voeren.'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms heeft actie voeren echt zin, soms niet (stel dat je iets wilt bereiken door een vereniging te overtuigen van iets en die raakt niet overtuigd, dan heeft je actie dus geen nut gehad).
Ik denk dat we het zo weinig doen omdat we denken dat het toch niet werkt of dat we er maar weinig mee bereiken, en omdat we lui zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Actie voeren heeft heel veel zin, maar dan moet je wel weten hoe...

En je moet aan de goede kant staan... Sta je aan de verkeerde kant, dan ben je kansloos...

Wanneer sta je aan de goed kant dan? nou simpel, sta je aan de politiekant, dan zit je goed... Sta je aan de regeringskant dan zit je goed... Sta je aan de bestuurderskant, dan zit je goed... Sta je aan de perskant, dan zit je goed... Sta je aan de reclamejongenskant, dan zit je goed...

Maar in bijna alle andere gevallen zit je al vanaf het begin fout, en dus ben je kansloos...

En daarom heeft actie voeren zo weinig zin...

Een vraagje om dit te bevestigen: Het je het woord VAKBOND de laatste tijd horen vallen?