Veranderd mijn zorgtoeslag als ik ga inwonen bij een kennis?

Ik heb totaal geen relatie met de persoon waar ik ga inwonen dan alleen een kamerhuur. Verder niets. Geen gezamenlijke boodschappen of wat dan ook van dien aard.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.zorgtoeslag.nl

Het beste antwoord

Maakt u gezamenijk wel een huurcontract op. En betaal de huur per bank / giro. Maw: zorg voor bewijs dat er GEEN gezamenlijke huishouding is.

Toegevoegd na 5 minuten:
Volgens mij heb je gisteren Angelique ook al deze vraag gesteld. Met oa uitgebreid antwoord van Nielx.
http://www.goeievraag.nl/vraag/verplicht-zorgtoeslag-partners-inwoont-vriend.305883

Toegevoegd na 13 minuten:
Er zijn verschillende voorbeeldcontracten voor kamerhuur op internet te vinden. Voor sommige moet je betalen. Hier een gratis voorbeeldcontract voor kamerhuur.

De zorgtoeslag is met een deugdelijk huurcontract én bewijzen van betaling gewaarborgd.
http://www.huurcontractvoorbeeld.com/kamer-huurcontract
fisbel
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uitgebreid antwoord