Is je theorie-examen voor auto nu anderhalf jaar geldig?

En vanaf wanneer is dat ingegaan? En stel dat je hem 1 maand voordat deze regeling is ingegaan hebt gehaald, is hij dan ook anderhalf jaar geldig, of nog echt 1 jaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
1K

Het beste antwoord

Ja, met ingang van 1 november 2011 (de start van www.to2drive.nl) is de geldigheid van het theoriecertificaat 1,5 jaar geworden en dit blijft ook gelden gedurende de proef van to2drive. De proef met to2drive.nl duurt 6 jaar. Alle vragen over je theorie kan je vinden bij de tweede link.
Alle theoriecertificaten vanaf 1 mei 2010 waren dus nog geldig op 1 november. Alle certificaten gehaald na 18 juli 2010, zijn vandaag (18 januari 2011) dus nog geldig.
Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
hmmm de link naar to2drive gaat niet helemaal lekker door het haakje, dus hier nog een keer : www.to2drive.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle informatie juist, behalve de datum van vandaag. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha ja! sorry, 2012 natuurlijk ;-) Mijn excuses!

Andere antwoorden (1)

Ja dat kolpt sinds enkele maanden geleden is je theorie-examen 1 maand geldig. En als je 1 maand (of zelfs jaar) voor de regeling je theorie hebt gehaald geldt de regeling ook voor jouw

Toegevoegd na 1 minuut:
Foutje anderhalf jaar geldig