Krijg je een briefadres alleen als je niet in Nederland woont?

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik ben een jaar geleden uit huis gegaan door omstandig heden. En woon nu bij mijn vriend met schoonmoeder in alleen doordat ik nu bij hun woon krijgt zij problemen met haar huurtoeslag. Nu wil ik binnenkort een caravan kopen op een camping waar ik ook in de winter mag blijven. Alleen dan moet ik wel een ander post adres of briefadres hebben. Nu vroeg ik me af wat kan ik het beste doen? Zodat mijn schoonmoeder geen problemen krijgt.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik studeer nog aan de middelbare school, voltijd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Je kunt ook een briefadres aanvragen bij je schoonmoeder. Je schoonmoeder ontvangt formeel alleen je post en geeft die door aan je.

Zie onderstaande bron voor alle info