mag je met een eastpak tas de bioscoop in?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
9.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat heeft het merk en nou weer mee te maken? Het is gewoon een rugzak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar ik bedoel eastpak tas de mijne is groot
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, waarom niet. Sommige handtassen zijn super groot, dus zo'n tas mag ook wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk mag dat

Antwoorden (5)

Ja hoor, je mag een tas meenemen, alleen kan er moeilijk gedaan worden als je eten meeneemt. Vaak mag dit niet mee de zaal in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat verschilt aan wie de kaartjes controleert de meeste zullen je door laten gaan maar er zijn ook strengere die dat niet doen.
Het kan ook aan de bioscoop zelf liggen.
Het licht er ook aan wat er in zit, als er cola en chips in zit van de supermarkt laten ze je veel minder snel door dan als er andere spullen in zitten die niet in de bioscoop te koop zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb bij pathe gewerkt,
Wij mochten nooit wat zegge als iemand met een tas kwam, alleen als we eten roken waarvan we bijna zeker wisten dat het uit die tas kwam.
Dus zolang hun niks kunnen ruiken zulle ze vast niks vragen als je et wat in hebt geen Mac Donalds meenemen dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ze bij de bioscoop toch niet schelen van
welk merk jouw tas is?

Heel veel mensen hebben altijd een tas bij zich,
en in principe hoef je die niet af te geven.
Van welk merk dan ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is afhankelijk van de huisregels van de bioscoop.

Als in de huisregels bepaalde maximale maten voor een tas zijn opgenomen mag de bioscoop het meenemen van grotere tassen weigeren.

Ook supermarkten maken gebruik van huisregels zoals deze.