Is het afsteken van vuurwerk binnenshuis ook illegaal door het jaar heen?

Natuurlijk bedoel ik niet in een woonhuis of zo, maar meer als je het afsteekt in een groot gebouw, een loods of zo.
Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Ja dat is ook illegaal. Er is geen bepaling over het 'waar' maar alleen over het 'wanneer'.
Het lijkt me overigens ook niet erg verstandig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
j5m
12 jaar geleden
Ja dat mag niet als je jou betrappen volgt er een flinke boete.
En daar komt nog bij dat je niet alleen jezelf maar ook andere in gevaar brengt.
Niet doen dus.