Als je met 80 mensen aan een lopende band staat,en je hebt een kwartier pauze. Hoeveel toiletten moeten er dan minimaal beschikbaar zijn.?

In dat kwartier moet je eten wat drinken ,,en naar het toilet kunnen.
Ik bedoel daarmee ,,,de morgen en de middagpauze.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
1.3K

Het beste antwoord

Neem eens een 3 minuten per toiletbezoek. Dat betekent dat er op 15 minuten 5 mensen achter elkaar van 1 toilet gebruik kunnen maken. Dus ik zou zeggen 80 / 5 = 16 toiletten

Toegevoegd na 1 minuut:
Er van uitgaande dat ze niet allemaal tegelijk de grote boodschap moeten doen. Want dan komen ze tijd en toiletten te kort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, weer jij, het was nu mijn beurt zei je vorige keer....+
Cryofiel
12 jaar geleden
De toiletbezettingsgraad is nooit 100%. Daardoor heb je er dus al meer nodig dan 16. Verder is het niet handig als mensen gedwongen precies halverwege de pauze naar het toilet moeten. Je wilt liever aan het begin, of juist aan het einde van de pauze naar het toilet. Ook dat verhoogt het aantal benodigde toiletten. Als er mensen zijn die *niet* naar het toilet hoeven, verlaagt dat juist weer de hoeveelheid benodigde toiletten.

Andere antwoorden (3)

80 toiletten
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van mij geen min.
Maar op dit antwoord zit niemand te wachten.
20 toiletten max.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ergens achertin de pdf van de bron staat dat er voor iedere 15 vrouwen minstens 1 toilet moet zijn en voor iedere 25 mannen ook minstens 1. ook staat er dat een kantine voor iedere persoon minstens 1,25m2 moet zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit geld denk ik voor het totaal aantal werknemers. misschien per afdeling. ik denk ook niet dat al deze normen worden behaald. je maakt wel een reken foutje bij 100m2, dat is 50m bij 2m, of 25m bij 4m, of 10m bij 10m. ik denk dat 1,25m2 niet overdreven is als je er een stoel en tafel zet, en een beetje loopruimte.