waarom zijn er clubs waar je 21 voor moet zijn?

in nederland mag je volgens mij toch niks meer of minder dan als je 18 bent?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
6.3K

Het beste antwoord

Je mag niets meer of minder als je 21 bent t.o.v. 18 qua drank. De reden dat deze clubs er zijn, is dat er vaak in 18+ clubs ook "tieners" rondlopen van 17, 16 of zelf 15 jaar (of zelfs jonger).

21+ clubs geven aan dat ze zich specialiseren in de jong-volwassenen. 18+ clubs op de oudere tieners en 16+ op de "jongere" tieners.

De reden zit hem dus niet in het mogen, maar het leuk houden voor iedereen. Ik kan me als 20 jarige voorstellen dat tussen 16-jarige staan minder gezellig is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Liquid in Breda is zelfs 23 plus