een vrouw van 75 wil vanuit afrika weer terug naar nederland emigreren.zij komt oorspronkelijk wel uit nederland.hoe moet ze dit aanpakken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Als ze geen Nederlandse meer is, kijk dan op de site van de Immigratie en Naturalisatie Dienst of er nog mogelijkheden voor haar zijn, als oud-nederlandse.
Bronnen:
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je antwoord,heb een telefoonnummer gevonden van het IND speciaal over remigratie vragen,dus die gaan we bellen

Andere antwoorden (2)

Als zij nog steeds de nederlandse nationaliteit heeft, is het geen enkel probleem, ticket boeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar uit afrika?

indien zuid-afrika, daar bij de nederlandse ambassade een paspoort aanvragen, die krijg je altijd als je in nederland geboren bent.
de nederlandse nationaliteit blijf je altijd houden.

vervolgens een postadres nemen in nederland en een aow aanvragen.