Is er ooit iemand geweet die een product heeft ontvangen van de site fanwear.net?

Ik heb geen goed gevoel bij de site fanwear.net

Weet jij het antwoord?

/2500

Er zijn al meerdere vragen hierover voorbijgekomen. Ik weet dat het een Russische site is en dat ze bekend zijn bij het programma opgelicht van de TROS.

Zo juist 2 t-shirts ontvangen. Duurde wel heel lang, ik had het 14 oktober besteld. Volgens mij versturen ze de produkten via China.

ik heb vandaag kindershirt+broekje gekregen 13 oktober besteld 10november gekregen,gelukkig het pakje kwam inderdaad ergens uit china maar het was el het goede,het shirt viel klein uit.maar ik ga het niet terugsturen,ik zou niet weten waarheen,en moet dan weer 1maand wachten

Ik heb ook mijn Real Madrid Shirt uit China ontvangen, maar moest wel een maand wachten. Ik had hem 10 oktober besteld en heb om op 9 novemerber ontvangen! Voor de rest ziet het shirtje er prima uit, het is bijna niet van het orginele shirt te onderscheiden. Het zou best kunnen zijn, dat dit een orgineel shirtje is. Toegevoegd na 1 minuut: *november

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100