word nu opgeroepen als getuige voor diefstal na 8 maanden wat betekent dit?

in februari is diefstal gepleegd op werk ze roepen mij nu pas op als getuige wat betekent dit waarom ben k eerder niet gehoord als getuige?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk hebben ze het onderzoek even laten liggen omdat er belangrijker zaken waren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De politie heeft het waarschijnlijk gewoon druk, en ze hebben eerst de belangrijkere zaken, zoals overvallen, ontvoeringen en moorden (ik weet niet waar je woont, en hoe crimineel het er is) afgehandeld.
Ze verwachten van je dat je verteld wat je hebt gezien, zo gedetailleerd mogelijk. Ga er dus maar vast over nadenken, wat je nog weet.
Succes ermee!