wat zijn mijn rechten bij deze marktplaats aankoop?

via marktplaats heb ik een loopband gekocht.

de eigenaar was zo aardig om de band te brengen, maar het naar de 1te etage brengen lukte toen niet omdat het ding te zwaar was.

ik heb een paar dagen later met een paar kennissen de band naar de 1ste etage gebracht.

de band aangesloten waarna een melding op het scherm kwam. ik heb de importeur gesproken en de printplaat is kapot. wat voor 150-200 euro te maken is.

contact het met de vorige eigenaar gehad die meld dat de band het onlangs gewoon nog deed.

ik heb het geld op voorhand betaald. het is een longshot: maar heb ik rechten?

de loopband heeft geen fabrieksgarantie op de printplaat meer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ook, maar je weet niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het valt moeilijk te achterhalen wanneer het mankement is ontstaan dus mij lijkt het lastig om geld terug te vorderen. Je kunt het natuurlijk altijd vragen. 'Niet geschoten is altijd mis.'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en daar zou hij een punt hebben. bij dit soort produkten is marktplaats eigenlijk geen goed medium. een dure les.

Het beste antwoord

Als je hem van een particulier hebt gekocht heb je geen verhaalrechten.

Er is namelijk zoiets als zelf onderzoek doen naar toestand van.

Helaas heb jij geen onderzoek verricht alvorens naar boven te sjouwen, de printplaat is opdat moment al mogelijk stuk geweest.

Jammer.

In deze kan je niets anders doen dan je verlies nemen, schouders er onder zetten en doorgaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja... +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal correct. +