Zijn er regels hoe vol een nieuwe aansteker moet zijn?

Sommigen lijken wel halfvol te zitten?

Toegevoegd na 3 minuten:
Als ze niet doorzichtig zijn kan je het niet goed zien natuurlijk, maar als je schud of simpelweg vergelijkt hoelang je er mee doet vergeleken met anderen zit er in sommigen wel héél weinig..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Er is geen enkele wetgeving die daar op toeziet. Er staat ook niet op het ding vermeld hoeveel er inzit, dus daar kan men ze niet aan houden.
Nu is aanstekergas nog goedkoop. Bij veel nieuwe printers worden halfvolle cartridges meegeleverd. Ook dat is vaak een onaangename verrassing voor de koper.
Wat mij betreft riekt dit naar oplichting.
escape
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit heeft nog al eens met vervoer te maken, ik weet de exacte cijfers niet, maar afhankelijk van het soort vervoer, mogen ze per stuk maar een bepaalde hoeveelheid gas bevatten.
Zie dit bericht
http://www.rijksoverheid.nl/nieuws/2010/10/20/30-000-illegale-aanstekers-onderschept.html