Wat zijn de straffen voor minderjarigen verkrachting?

Als 2 minderjarigen met elkaar naar bed gaan en de een doet aangifte omdat die het niet wou, wat voor straf krijgt de ander dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
1.7K
Kimath
12 jaar geleden
als ik al je vragen zo bij elkaar lees, vraag ik mij af wat je van plan bent..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of wat voor plannen die al ten uitvoer heeft gebracht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kreeg opeens heel veel zon om dit te lezen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Laster
Kimath
12 jaar geleden
Ik vraag mij alleen iets af. Lees je ergens in mijn tekst dat ik de vraagsteller beschuldig?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
groot gelijk je beschuldigd niemand
maar de vraagsteller wekt in mijn ogen wel de suggestie iets van plan tezijn zijn vragen lezende
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Kimath, je zegt niets beschuldigends in je reactie....wie verteld jou de vraagsteller te beschuldigen?
Kimath
12 jaar geleden
de reactie van Roland leek er op te wijzen dat ik de vraagsteller beschuldigde. Of heb ik dat verkeerd opgevat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb jij verkeerd opgevat denk ik, want in het stukje van Roland op Wikipedia gaat het over mensen die valse aangiften doen, waarschijnlijk denkt Roland aan een meisje die heerlijke seks met hem heeft gehad en hem als dank lekker aangeeft als verkachter....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat hij dat dat jij zei dat oh wacht ik ben in de war...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee maar ik denk dat hij dacht dat dat stukje op wikipedia stond dat dan ging over beschuldigingen over mishandeling ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Roland was het gewoonweg roerend met Kimath eens...das duidelijk... hij onderstreepte het nog eens met de link, want de vragensteller wekte dezelfde suggestie bij Roland als bij Kimath. Dat is tenminste wat ik er uit opmaak. De vraag wekt bij mij overigens dezelfde suggesties ;-)

Antwoorden (2)

taakstraf, ligt aan de bui van de rechter in dat geval, de ene zal een langere taakstraf krijgen dan de ander.....zal wel door de psychische schade komen die het slachtoffer in dat geval aangeeft last van te hebben door die zogenoemde verkrachting/ontucht/aanranding/seks tegen de zin in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als het uit vrije wil is anders niet

Toegevoegd na 33 seconden:
als het uit vrije wil is kan er niet worden gestraft maar bij een verkrachting niet zie bron