50% afgekeurd volgende UWV werkbedrijf arbo arts en nek slijtage,kan ik nog werken?

Conclusie van de dokter(Degeneratieve verandering midcervicaal met uncovertebrale artrose)+hepatitis b drager.
Genoemde artrose = nek slijtage,veel problemen met de nekspierpijn wat nu? en als minder uren werken,wordt minder uitbetaald bij de WSW bedrijf klop dat?

Mijn vraag is: Kan ik nog werken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
12.4K

Antwoorden (4)

Als je voor 50% bent afgekeurd ben je ook voor 50% goedgekeurd, dus volgens het uwv kan je nog werkeb. Je wordt gekort op je uitkering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat klopt. Je moet voor 50% werken. Heel vervelend maar je bent voor 50% afgekeurd. Sterkte
ronron1212
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ omdat ook jij je best doet op een goed antwoord en het er niet toe doet of iemand dit al eerder heeft gezegd. dat gezeur, bah.
ronron1212
12 jaar geleden
dank NicktheG
Makkelijk gezegd dat je voor 50% nog kunt werken,maar zie maar eens een werkgever te vinden.Ze keuren i.v.m bezuinigingen niemand meer 100% af.Maar er is geen werkgever meer die jou wil hebben.Je kunt misschien op de site van het UWV kijken of er iets is wat je nog wel kan.En als je op jezelf woont overal aan de bel trekken(huurtoeslag en zorgtoeslag en ontheffing reinigingsbelasting aanvragen).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tuurlijk kan je werken
ga een bij een sociale werkplaats langs
en daar kun je werken op een aangepaste werkplek
ik werk er ook en heb het goed naar mijn zin
ik dacht ook ik kan niets meer en wie wil me nou
met een slechte rug en golvers ellebogen
ik heb in de thuiszorg gezeten en met reiskoste en 32 uur werken en nu maar 24 uur en in productie heb ik net zo veel en je bent er uit en weet tussen de mensen
dus weet ik niet maar meestal als je minder uren werkt krijg je ook minder
maar het uwv zal het ook wel aanvullen wat je te kort komt of de invalidenuitkering

hoop dat je er uit komt
groetjes en veel succes

katja