Mag je een te koop advertentie op je autoraam plakken?

Ik heb een te koop a4tje op het raam van mijn auto geplakt. Nu heb ik al een nieuwe auto en staat mijn oude auto iets verderop. Nou heb ik alleen een flippende buurman aan de telefoon gehad dat mijn auto op 'zijn' plek staat. Hij dreigde de politie te bellen om de te koop briefjes. Nu heb ik ze uit voorzorg eruit gehaald, maar mag het nu wel of niet? Parkeren mag sowieso want het is een openbare weg, dus buurman heeft pech.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
3.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als uw buurman de politie gaat bellen dan lacht de politie uw buurman zo hard uit dat ze het in Amerika horen ;)

Het beste antwoord

Het is inderdaad jou eigendom... en je mag op de `plek` van je buurman parkeren... niemand mag bepalen waar je wel en niet mag parkeren (behalve gehandicapt-parkeerplaatsen), jouw auto is dan ook van jou... niemand mag zeggen dat je een a4'tje met wat tekst erin mag plakken, ik zie auto's met die papiertjes zo vaak... het mag inderdaad en je buurman heeft daar niks over te zeggen, toevallig heeft u een niet vriendelijke buurman...

dus ja het mag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! Dan ga ik snel mijn A4'tjes terug plakken.

Andere antwoorden (1)

Idd, dat mag gewoon!! Zolang de auto nog op jouw naam staat en verzekerd is mag overal op de openbare weg/parkeerplaats staan inclusief papiertjes of poster of wat dan ook op de ramen.