De rechtbank heeft ingestemd met een hogere alimentatie. Nu gaat mijn ex in hoger beroep. Wat betekend dat voor mij? Weer bewijs vinden?

Mijn ex kan makkelijk vervalste info krijgen (buitenland) Kan hij dat nu wel aanbieden, of mag er niets meer aangeboden worden aan de rechtbank? Ik dacht dat ik klaar was....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Nee, als je ex hoger beroep aantekent ben je niet klaar. Het hele proces wordt dan overgedaan en beide partijen kunnen nieuwe informatie overleggen. Ook kan de rechter om nieuwe informatie vragen.