Waarom zijn bb guns verboden in nl?

Waarom zijn bb guns verboden in Nederland en pijl en boog die gevaarlijker zijn dan bb guns tenminste als er een scherpe punt aan zit niet verboden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (3)

omdat bb guns vaak echt lijken en daar dan bv een overval mee kan worden gepleegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vriend van mij had hemaatst op school laten zien, de concierge zag het, die heeft de politie heeld en nu heeft hij eeb taakstraf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ook gevaarlijk als het balletje in jou oog terecht komt is dat niet leuk maar in andere landen zoals spanje,turkije kan dat weer wel..