Zolang je geen hakenkruisen draagt, geen Hitlergroet brengt, mensen niet discrimineert, geen Holocaust-ontkennende teksten on Nederlandse servers zet, geen geweld pleegt, de openbare orde niet schendt... (Een deel hiervan geldt natuurlijk voor elke Nederlander.)
Daarom zie je de types die zichzelf übermenschen vinden en zich aansluiten bij zo'n soort club vaak ook met varianten op een hakenkruis lopen - daar kunnen ze niet op gepakt worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ItisILeClerc
13 jaar geleden
welk deel geldt voor elke Nederlander?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je mensen niet discrimineert bijvoorbeeld.
Dat je geen geweld pleegt, bijvoorbeeld?
ItisILeClerc
13 jaar geleden
o, dat deel. De rest dus niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste Nederlanders lopen gelukkig niet met neppe hakenkruisen rond nee.
Ja hoor.
Er is zelfs zo'n eng clubje, de NVU, die noemen zich
volksnationalisten.
Constant Kusters (Oosterbeek, 12 december 1970) is een neonazistisch Nederlands politicus. Hij is voorzitter van de Nederlandse Volks-Unie (NVU).

Die hebben het over de Germaans-christelijke cultuur en Herinvoering van de doodstraf.
Geen homohuwelijken.
Geen vluchtelingen meer toelaten en geen medische zorg voor illegalen: m.a.w. iedereen kan doodvallen.