Als je mensen kunt overhalen op jouw lokatie te huwen en zij op hun beurt de ambtenaar van de burgerlijke stand, ben je het. Je moet wel een officieel adres hebben, dus b.v Bakkerstraat 23. Dus geen tent in een weiland. Onze zoon is met zijn lief getrouwd in een restaurant in Renesse.

Toegevoegd na 4 minuten:
Zij hadden dat oorspronkelijk in de branding willen doen, maar omdat dat geen bestaand adres is, is dat niet gelukt,het officiele gedeelte is toen binnen gehouden en het officieuze toch buiten in de branding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik hoop dat het toen zomer was; lijkt me nogal koud, zo in de branding :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het was op 19 September, ik dacht in 2003 en we hadden het mooiste weer van de wereld. Precies zo als het hoort bij een bruiloft!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tuurlijk! En 19 sept. is altijd mooi, de geboortedag van één van mn zoons ;-)
ziet je neus er nu zo uit? :-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL,nee,maar zo voelt ie steeds meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan gaat het goed :-)
Informeren bij de gemeente hoe het werkt en wat de eisen zijn. Dat kan per gemeente verschillend zijn. En dan aanmelden op de site, zodat het te vinden is in jou provincie/gemeente.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eerst naar de gemeente en meld je daar aan voor een trouwlocatie .
En daar krijg je te horen wat de volgende procedure is en wat de eisen zijn van de trouwlocatie .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon door het aan te vragen bij de gemeente. De gemeente zal bepaalde normen hanteren en ook mogen er niet te veel van zijn in een bepaalde gemeente. In het geval van goedkeuring stelt de gemeente een "trouw"ambtenaar beschikbaar, die wel voor een bepaal tarief werkt.