Is een machtiging door beide partijen getekend en een der partijen maakt zich onvindbaar, toch geldig?

Bij een scheiding van onze Hollandse dochter (woont in Spanje) met een Ier( woont in Ierland)hebben beiden, ons (de ouders)gemachtigd de koopwoning voor hun te verkopen. Vond plaats bij een makelaar. Geen notaris. Dochter heeft hypotheek doorbetaald tot ze geen geld en werk had. Hypotheek 200.000 Wij hebben woning verbeterd, doorlopende kosten 18.000 geïnvesteerd om zelf de woning te verkopen. Hebben Geldverstrekker Amstelstaete Hypotheken hebben adres gegeven van moeder man in Ierland waar hij was. Alle gegevens, ook e-mail. Plotseling alle contact verloren en is hij niet meer traceerbaar. Stelling van geldverstrekker: machtiging niet geldig! Beiden nieuwe machtiging bij Notaris tekenen! Mijn dochter speciaal uit Spanje gekomen om bij Notariskantoor Roerdalen - St.-Odiliënberg te tekenen. Helaas is geen reactie van man gekomen op onze berichten met verzoek te reageren. Geldverstrekker stuurt makelaar om te kijken of woning geschikt is voor woningmarkt. Ruime woning op goede locatie met 16 meter diepe tuin is zeer geschikt. In afwachting verkoop door makelaar horen wij een half jaar niets meer. Wij hadden een potentiele koper, vandaar de vraag aan makelaar hoe het nou zat? Liet weten dat de bank had gezegd dat wij geen partij waren. Executoriale verkoop crimineel. Opbrengst 115.000. NHG-gefinancierd. Brief Waarborgfonds: "Er is geen volledige medewerking verleend" Voorstel afkoop geldig 29 dec. Recessie graaicultuur schuld bank. Result dochter schuld levenlang.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een rechtsbijstandverzekering? Dit is het moment!

Het beste antwoord

Alleen bij een notaris kunnen dit soort overeenkomsten worden gemaakt niet bij een makelaar. Zo snel mogelijk naar een advocaat en kijken wat je nog kan redden.
ronron1212
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met deze vraag zou je naar het Juridisch loket kunnen gaan of bellen. Dit is gratis.