hoe komt het dat leuke dingen niet mogen, en zodra het mag, dat het niet meer leuk is

er zijn dingen op school die niet mogen, die zijn het leukst om te doen, maar zodra een leraar het ziet, stopt hij/zij het process.

maar zodra een leraar het goed vind, word het minder leuk,

is dat alleen maar mentaliteit is zit er meer achter?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
1K

Het beste antwoord

omdat dan de lol eraf is ...de spanning..de kick..
dat is het zelfde met roken, als je t niet mag...smaakt t zo lekker, zodra t mocht was t niet meer zo als voorheen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus. Heel herkenbaar
Inderdaad, dingen die verboden zijn, zijn spannend, dingen die wel mogen, wat is daar nu voor iets spannends aan..??
Ben ik blij dat ik veel dingen niet mag van mijzelf...hahaha

Andere antwoorden (2)

Dwaasheid is eigen aan de jeugd.

Hetgeen verboden en geheim is als aantrekkelijk beschouwen, is een teken van dwaasheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die extra kick krijg je juist doordat het niet mag. Het verbod geeft iets pikants aan de leuke aktie. Net als bij eten dat zonder kruiden best lekker is maar mét kruiden net iets lekkerder.