Is er een andere mogelijkheid om brieven te ontvangen zonder mijn eigen huisadres bekend te maken?

Ik wil corresponderen met mensen in de gevangenis in de VS, maar voel me er toch niet zo prettig bij om mijn adres op te geven. Is er een algemene postadres waar ik ze zou kunnen ontvangen zodat ik de brieven later zou kunnen ophalen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt bij TNT een postbus aanvragen. Kost wel wat geld, namelijk 127 euro per jaar. Ik weet niet of je er dat voor over hebt.
Zie link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt als afzender opgeven:
[Naam]
Poste Restante
[Woonplaats]

Je kunt dan met legitimatie op het hoofdpostkantoor van je woonplaats deze post ophalen.
escape
13 jaar geleden
Als het kan het postadres van je werkgever opgeven. Even overleggen met je werkgever. Is goedkoper dan een postbus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn een aantal organisaties, die bemiddelen bij het contact leggen tussen gevangenen en mensen, die wel met hun willen corresponderen. Deze stichtingen bieden vaak de mogelijkheid, om als postadres te fungeren. Binnengekomen post sturen ze dan vervolgens door.
AlphaLimaSierra