Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Rijbewijs zo snel mogelijk halen, waar kan ik dat doen?

Ik wil me rijbewijs zo snel mogelijk halen, het liefst nog over een week bij wijze van spreke. Maar hoe gaat dit dan in zijn werk, en bovendien, waar kan ik dit doen. Is er iets landelijks waarin ik dit snel kan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
905
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geduld is een schone zaak zeker voor jonge bestuurders.
Kimath
13 jaar geleden
veel succes met je rijbewijs halen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@raamklaza: er valt best iets te zeggen voor een intensieve rijopleiding. Sowieso moet je gewoon je examen halen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de anwb:

Autorijden leer je zo
Autorijopleiding: Rijbewijs B

Je profiteert van een beproefde lesmethode bij een gerenommeerde organisatie. En, jij bepaalt de snelheid van de opleiding: Of je nu je rijbewijs in 10 dagen wilt halen of wekelijks een rijles wilt volgen, het kan allemaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn vrouw heeft drie jaar geleden binnen twee weken haar rijbewijs gehaald na lessen bij All-in-solo. Erg positieve ervaring, prettige instructeur.

Van anderen die wij naar All-in-solo hebben verwezen hebben wij minder goede verhalen gehoord.

Wij hebben het idee dat het bedrijf inmiddels via een soort van affiliate programma ook andere bedrijven van deze formule gebruik laat maken waardoor de kwaliteit misschien niet meer gegarandeerd is.

Je kunt in ieder geval de proefles nemen om te kijken of het klikt met de instructeur en wat hun prognose is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding