De brieven moeten zo min mogelijk informatie geven over de daders en over de plaats waar zij zich bevinden. Ze knippen de leters uit kranten en het liefst uit verschillende kranten omdat anders als nog een omgeving kan worden gevonden. Landelijk dagbladen zijn natuurlijk dan het best te gebruiken. Regionale kranten zijn minder geschikt omdat kranten een eigen lettertype hebben kan een regio bepaald worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zo zijn ze niet herkenbaar aan hun handschrift.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegenwoordig is dat niet meer zo. Vroeger hadden mensen geen printers. Typemachines hadden mensen niet in huis. Met de hand schrijven is een beetje link want dan kunnen ze jouw handschrift herkennen. Daarom gebruikte ze dat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de bovengenoemden uit te breiden; uiteraard met handschoenen aan vanwege de vingerafdrukken...