Zou het een goed idee zijn om aan te geven bij "Hoe werkt het puntensysteem" dat je kunt zien hoeveel je nog kunt?

Dus dat je daar kunt zien hoeveel Vragen, Antwoorden, Reacties en Berichten je nog over hebt... Dan kun je daar rekening mee houden... Is dat een goede aanvulling op GV?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik vind het wel een goed idee. Misschien leuk om in te voeren maar het hoe werkt het punten systeem is een rare plek om dat te plaatsen. Het is eerder iets om te plaatsen bij of net het beantwoorden of plaatsen van een vraag of je persoonlijke pagina.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik vind het een goede aanvulling. Weet niet hoeveel tijd ze daar voor nodig gaan hebben, maar volgens mij zou dat redelijk makkelijk moeten kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij hoeft dit niet. Maar voor mij is goeievraag slechts een van mijn hobby's en geen dagvulling. Ik ben het overigens nog nooit tegengekomen dat ik geen punten meer kon geven; antwoorden mocht geven; etc. Dus voor mij voldoet goeievraag prima!
Ik geef ook geen antwoord op alle vragen, maar ga selectief te werk en geef slechts antwoord als ik denk dat het een waardevolle bijdrage is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet nodig, ik kom toch niet aan m'n maximum.
Of het een goede aanvulling is kan ik niet beoordelen, lijkt me alleen nodig voor een selecte groep, en daar hoor ik duidelijk niet bij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op zich is dit handig, zeker voor de beginnende GV'er die nog niet zoveel mag, dan kunnen ze besluiten een bepaalde reactie niet te plaatsen om reacties over te houden voor andere vragen.

Voormijzelf: Ik heb nog nooit een maximum bereikt, noch qua antwoorden, noch qua reacties. Maar ja, ik wist dan ook nooit precies waar het maximum lag.