Kan ik een vervangende airmiles kaart aanschaffen?

Mijn airmileskaart is ver heen, Dus kan ik een nieuwe aanschaffen/ kan ik de huidige vervangen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
21.1K

Het beste antwoord

Even een mailtje sturen en je krijgt (gratis ) een nieuwe thuis gestuurd. De mijne was na jaren trouwe dienst door midden gebroken. Heb ze gemaild en kreeg al de volgens=de dag en mailtje terug, dat er een nieuwe onderweg was. Prima service!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als je dan ook even het e-adres noemt, dan is het echt een service aan vraagsteller :)
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vermoed dat de vraagsteller zelf wel zo capabel is om even op google "Airmiles'in te typen. Maarvooruit:
http://www.airmilesshop.nl/?gclid=CI-ijZituaQCFYcrDgodRUtS0g
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel!

Andere antwoorden (3)

volgens mij wel, gewoon kijken op de site van airmiles
anneliez
13 jaar geleden
Is uw Air Miles kaart gebroken, gescheurd of ernstig beschadigd? Bestel dan direct een nieuwe kaart.

Dit kan alleen telefonisch bij Air Miles Klantenservice op 0900 – 8877 (€ 0,25 p.m.) van maandag t/m vrijdag 09.00 uur tot 18.00 uur. Zaterdag en zondag gesloten. Elke kaart kost € 2,50.

Na een éénmalige telefonische machtiging wordt het totaalbedrag van uw bank- of girorekening afgeschreven. De Air Miles kaarten worden dan binnen 2 weken bij u thuis bezorgd.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt niet helemaal,Zie ook mijn antwoord.
Heb een mailtje gestuurd en GRATIS een nieuwe ontvangen!
Kimath
13 jaar geleden
dat is handig, dat wist ik niet. Ik heb deze informatie gekopieerd van de Airmiles website.
Ja, als je aangeeft dat de kaart defect is (zie link), dan kan je gratis een nieuwe kaart aanvragen. De oude kaart is nog steeds te gebruiken, maar eigenlijk is het de bedoeling dat je die dan weggooit.