Hoe begin je een gesprek met iemand die je niet kent maar je vind haar leuk?

B.v. in supermarkt, bus, trein en zo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Supermarkt: " Mag ik jou wat vragen, is dit nou een courgette of een aubergine? Daar ben ik altijd mee in de war..."

Trein: "Mag ik jou wat vragen, je ziet eruit alsof je veel weet ;-). Hoe werkt dat nou met die ov chipkaart, als ik niet ingecheckt heb kan dat dan later.. blabla"

Kortom, stel een reele vraag uit de losse pols maar niet te diepzinnig, Erna zou je nog kunnen zeggen zoiets als: "Ik vind je een leuke uitstraling hebben" of "KIJK daar kan ik wat mee!!!"

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Mogge, weertje hè?
Kennen wij elkaar niet toevallig ergens van?
Jij komt me ergens bekend van voor, alleen weet ik zo gauw niet waarvan....
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eekes...echt heel erg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo bekend, zo oud, iedereen ziet al snel dat je niet origineel bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt maar toch niet!
Das altijd wel lastig he,, Ik neem aandat je die persoon rgelmatig dan tegnkomt,, Duskun je zeggen,, Hey ik zie je hier vaker in de buurt ofzo,, Of Probeer gewoon over koetjes en kalfjes te beginnen Over het weer ofzo,, maar niet meteen een persoonlijke gesprek natuurlijk.. gewoon een gesprek als de meeste onbekende tegen elkaar doen,, Oudjes bijvoorbeeld praten heel gemakkelijk met onbekende,, Probeer gewoon wat uit op het juiste moment ,
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de supermarkt: "Weet jij al wat je gaat eten vanavond?" Of "Als ik nou kook, kom jij dan eten?" Waarschijnlijk moet ze lachen, maar dan heb je al een opening.

Bij het openbaar vervoer: "Hij komt altijd te laat hè?" / "Ze rijden meer op tijd tegenwoordig, valt jou dat ook op?" "Waar ga jij heen, want daar wil ik ook zijn..."

Er komen vast nog veel meer antwoorden, denk zelf ook maar verder, en waarschijnlijk flap je er op het moment suprème iets heel anders uit en dat geeft helemaal niets.
Als het een leuke meid is en ze vindt jou ook leuk, dan maakt het weinig uit wat je zegt (tenzij het héél erg lomp is natuurlijk).

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hai, heb je al een eigen stalker?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
How are YOU doing!!??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op straat of bij een bushalte of trein station, vraagje of die een vuurtje voor je heeft. Als die zegt nee. Dan zeg jij ikke wel. Bedoeling was kennis maken enz...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja en dan?
Je zou kunnen beginnenmet"Ben jij soms je trouw/verlovingsring verloren? Dan krijg je gelijk al veel relevante informatie. Aan de hand daarvan kun je besluiten, al dan niet door te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem je een paar vragen voor die je wil stellen.
Supermarkt: " Pardon,(lach spontaan) je gedraagt je alsof je je vaak boodschappen doet, je weet vast wel waar de ....... staat. Bij nee: gebruik je het nooit tijdens het eten? wat kan jij goed maken dan? blablabla.
Bij ja: Oh gebruik je het zelf ook? Voor wat en hoe maak ik dat? blablabla

Bus/trein: Ik vind die vraag hierboven over die ov-chip wel goed. of miss: Hallo, ik kom naast jou zitten want jij ziet er interessant uit! Studeer je of werk je hier in de buurt?

Het moment van aanspreken zorgvuldig uitkiezen. Stel een aantal open vragen paraat en lach spontaan.

Spiegelen van je "target" kan ook veel helpen.
Kijk naar haar lichaamstaal
Als je binnen 30 sec geen klik hebt verdoe je je tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste is misschien nog wel even afwachten,
Als ze regelmatig terugkomt dan.

Misschien kun je haar helpen met iets, bijvoorbeeld iets pakken uit een schrap oid. Of in de trein als ze mp3 in heeft ( 1 oortje, als ze beide in heeft kan ze je misschien niet goed horen) vragen wat ze luistert en beetje geïnteresseerd doen.

En naar mate je haar vaker tegenkomt komt er vast wel een keer dat jullie een telefoon / mobiel of e-mail adres uitdelen.

Veel plezier
Groetjes

Toegevoegd na 1 minuut:
Als de trein zich bijvoorbeeld niet altijd aan de vertrek e.d regels houd( bijvoorbeeld minuut eerder vertrekt ofzo) of het is druk op station e.d. Kun je daarover ook praatje maken:)