Moeten mensen die in een door de overheid gesubsidieerde functie werken boven de Balkenende norm verdienen?

Ik hoorde dat veel presentatoren bij een publieke omroep soms tonnen verdienen, ik word daar even niet goed van. Zeker niet zo'n VARA-adept die dan CEO's aan de tand gaan voelen vanwege hun salaris. Die presentaortjes worden door ons betaald nota bene, wat een boter op hun hoofd zeg.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat is bij alle omroepen in alle landen : de overbetaling van presentatoren van populaire programma's staat in wanverhouding tot een normaal kaderlid met veel meer verantwoordelijkheid. Is daar iets tegen te doen? neen , of met zijn allen de televisie uitschakelen gedurende een maand. Je zou wat beleven.

Zolang Balkenende geen televisieprogramma kan presenteren, mogen die presentatoren hun huidige salaris verdienen.

Nee, dat moet niet. Schande.

Belachelijk eigenlijk dat die presentatoren zoveel verdienen, 'partrick' van bnn (patrick in uruzgan) heeft 6 afleveringen gemaakt daar en verdient even €200.000 per jaar. Ongelovelijk, daarom ben ik ook voorstander van PowNed.

Helemaal met je eens, zou niet moeten gebeuren... Iedereen die in de fout gaat door een kilometertje te hard te rijden krijgt een bon, en mensen die de staat tillen voor tonnen, want het mag niet en is dus illegaal, die gaan vrijuit... Kan toch niet...

Van mij mag Matthijs verdienen wat ie nu verdient.