Wat zijn quotes die wij als Nederlander massaal hebben overgenomen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Daar word ik niet vrolijk van. (Rob de Geus/smaakpolitie)

Elk voordeel heb zijn nadeel. Orakel Johan C.

Yes we can. Toegevoegd na 21 seconden: Barack Obama

goeie smorgens (juffrouw Janny)

I have a dream.. Martin Luther King

hasta la vista i'll be back hoor ik regelmatig

dat wil je niet weten

Laat je niet gek maken ( Ruud uit BB 1)

Hello !

Ha, die Paladino; Helaas, pindakaas! Zeg maar nee, dan krijg je d'r twee! Ik wil Bolletje! Nog zo gezegd, geen bommetje! Goed gedaan, jochie!

Goeiemoggel (kpn reclame) Samen naar de reclame (Hennie H.) Elk nadeel heb z'n voordeel (Johan C.) Tsjakka (Emile R.) En er zijn er natuurlijk heel veel meer.... http://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Humor_en_onzin/Lijst_met_catchphrases_uit_Nederlandstalig_taalgebied

how YOU doing uit Friends

het vreselijke oant maorn (piet paulusma)

GAST! Ja, echt he! He Ouwe! Hij is een beetje dom. Boobies! Toegevoegd na 13 uur: Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen.

lekker slapen en morgen gezond weer op

Dat was niet "chic" van Geert Wilders

Foutje, bedankt!

Ajuu paraplu. Toegevoegd na 3 uur: Wazzup

'At your service' 'gaan met die banaan'

welke andere? (heinz reclame) daar sta je dan jansen..(zwart kijkers en tv bijdrage)

Dat zeg ik......

doemdenken jemig de pemig oudere jongeren

Hij was een beetje dom, Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten, De dood of de gladiolen, Het snot voor ogen rijden, Het verstand op nul zetten. Lulkoek, 'Geutmeuning', werd hier vaak gezegd toen 'hallo, hallo' nog op tv was. Dat is een gevalletje 'even Apeldoorn bellen',

goeiemoggel en bijv. dingen van New Kids hoor ik vrij vaak Jonguh

Goeiemorgen deze morgen! Toegevoegd na 51 seconden: en in navolging daarvan: Toedeledokie!

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=5FRDlCzDsqk

ik hoor ook'' vaak ik ga stuk""

Notabeidebenen Scheurgras! Is uw tuin al winterklaar? Mozeskriebel En plots... stond ik oog in oog! Met een Duitse parachutist! Hij was dood, maar toch (hoor ik regelmatig) En waar gaan wij naar toe, nog lange niet nog lange niet? Godmiljaar!!! Zie mij gaan jong! Krijg ik een cola? Nee man, DIT noem ik wildplassen! Homoseksuele uil: 'Joehoe' Toegevoegd na 3 uur: To be or not to be (Shakespear - Hamlet) Is et em wel o-of is et em niet! (Quiz?) Hierzo, daarzo (Brigitte Kaandorp) Tsjoooooooongejongejongejongejongejonge.... ik heb in jaren niet zoooooooo gelachen zeg!! (Rembo en Rembo) -van bovenste rijtje- van Kooten en de Bie Reclame? Kabouter Wesley (Jonas Geinaert) Najib Amhali Jochem Myer

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100