Kun je GV zien als een afspiegeling van 'het echte leven'?

of zien jullie GV als een spel in het schouwspel des levens

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Natuurlijk, deze vragen gaan over het leven, hun antwoorden dus ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Nee, het echte leven is veel leuker.
GV is maar een spel, en 'n spel moet gespeeld worden.......!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat ik denk :
het is geen afspiegeling van het echte leven , want zo makkelijk en simpel is het leven natuurlijk niet .
je kan wel vergelijkingen trekken zoals de moderators zijn de politie , en de Medaille winaars de autoriteiten enz. enz.
maar ja zo kan je aan de gang blijven .
en moet het om een afspiegeling van het leven te zijn , ook niet een afspiegeling van de maatschapij zijn ?

Ik zie GV als een leuke bezigheid , waar je soms wat van opsteekt , soms aan irriteert , om lacht , en heel af en toe wordt je door een vraag of antwoord echt getroffen .

een soort mega kennis quiz/discussie over alles.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee beslist niet maar het is een leuk tijdverdrijf.
Sommige vragen kun je wel in een gesprek tegen komen maar ook heel veel niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon als je je verveelt ff op goeievraag.nl kijken of er nog wat leuke vragen zijn. Zeker geen afspiegeling van het echte leven voor mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor mij is het net zoiets als de zaterdagbijlage van de krant
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuk. zo'n bijlage kan je blik toch een beetje verruimen
danwel verbreden.
Nee,GV an sich niet, wel de deelnemers,dat zij net gewone mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Eleo;

Nee, bepaald niet. In het echte leven worden mij niet zo vaak zulke vreemde vragen gesteld als hier.