Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wordt GV ook weleens toegepast in de CV?

dus dat je niveau 10 hebt en je op je eigen profiel een goed cijfer hebt en je met deze site kunt aantonen dat je best veel weet. . .
zijn er mensen die dat doen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (11)

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die het doen. Een sollicitatie voor een vacature bij mij zou geen pluspunt opleveren in sollicitatieprocedures.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vast wel.
Ik las vorig jaar bij de vacatures op nu.nl dat ze een stagiaire voor Goeie Vraag zochten.
Ik neem aan dat de betreffende stagiair Goeievraag wel op zijn/haar cv zal noemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Rieneke1
15 jaar geleden
ja, dat is waar ook, +
Lijkt me niet slim, ook met het geven van bullshit antwoorden kan je niveau 10 halen. Zegt helemaal niks over je verstandelijke vermogens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het niveau zegt niet zoveel over de intelligentie.
Er worden ook veel punten gescoord met onzinnige antwoorden of antwoorden op onzinnige vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben bang, dat je eventuele toekomstige werkgever er niet van onder de indruk zal zijn. De GVer,die solliciteert,zal er m.i. dan ook geen gebruik van maken! Erg leuke vraag trouwens!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wel als je medailles krijgt, dus het melden dat je veel bronzen/zilveren/gouden medailles hebt op GV kan voor bepaalde functies wel positief zijn natuurlijk. Het laat zien dat je veel weet of dat je het weet te vinden als je het niet weet.

dit zal dan veel van toepassing zijn op functies voor internetsites

of functies waarbij een bepaalde kennis van het opzoeken en uitzoeken van dingen veel voorkomt.
(Lees meer...)
15 jaar geleden
Lijkt mij alleen nuttig indien je gaat solliciteren bij GV. Anders lijkt het mij zeer onnodig. Want met heel veel domme antwoorden maar met veel vrije tijd kan je ook heel ver komen hoor!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lijkt me niet handig. Geeft vooral aan dat je je cv niet weet te vullen met echt relevante gegevens.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat een mooi antwoord +1
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja beste antwoord.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
haha +1
Als je een bepaalde expertise hebt en je wilt dat aantonen
dan kan een toekomstige werkgever aan de tekst(verwoording) en de inhoud van je antwoord wel een beeld krijgen waar je competenties liggen en waar niet......
Zelf heb ik persoonlijk kennis gemaakt met een aantal GVers, bepaald niet de minste mensen en wat me op viel, was dat het beeld wat ik via hun antwoorden gekregen had behoorlijk klopte met de realiteit.
Als werkgever zou ik dus -als iemand GV op de CV zet-
zonder twijfel met interesse doorlezen, ook de reacties op andere antwoorden.
Mij zou dat veel extra info geven over hoe een ander denkt en in elkaar steekt.
Mensen beseffen misschien niet altijd hoeveel ze over zichzelf prijsgeven door formulering en redenering.
Dus ik zou dat beslist nalopen en meenemen in mijn beoordeling.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee hoor en dat zegt ook niets, je kan alle antwoorden opgezocht hebben op google, het zegt dan alleen maar dat je daar handig in bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als werkgever zijnde zou ik dat best interessant kunnen vinden. Als ik bijv. iemand nodig had die veel van wetenschap weet, past Cryofiel met 't hoogste GV-cijfer mooi in dat plaatje. Maar ik betwijfel of hij GV op z'n CV zou zetten. Waarschijnlijk werkt ie al bij de ESA o.i.d. Dan heb je GV niet meer nodig op je CV.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing