Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Fiets weggehaald van station omdat hij buiten de stalling stond; wat nu? :(?

Politie bellen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Meestal heeft de gemeente dan een depot waarbij je hem kan ophalen.
Ik weet dat de Gemeente Leiden dat heeft, en dan mag je hem binnen 3 weken weer ophalen, voor 26 euro.

Het beste kan je even contact opnemen met de gemeente, hoe je hem terug kan krijgen. Ook even controleren dat hij is weggehaald daarom, en niet echt gestolen is.
Politie bellen heeft geen zin, aangezien die niets kunnen doen, tenzij hij gestolen is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Rieneke1
15 jaar geleden
klopt, fiets fout=fiets weg in leiden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hoe bewijs je dat die van jou is ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als je de sleutel hebt ;). En alle fietsen die niet worden opgehaald, worden verkocht.

Andere antwoorden (6)

yep en dan niet 112 maar 0900-8844
(Lees meer...)
15 jaar geleden
Heb je bij het station zelf nagevraagd of ze fietsen buiten de stalling verwijderen? Als hij gestolen blijkt te zijn moet je alltijd aangifte doen bij d politie. Misschien komt hij terecht of wordt gemeld door iemand. Dan moet de politie weten wie de eigenaar is en dat hij als gestolen opgegeven is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
fietsen worden idd opgehaald als deze daar staan waar ze niet mogen staan, je kan even bij het politie buro in de stalling gaan kijken of hij daar is, je kan dan tegen betaling je fiets weer terug krijgen.
staat hij daar niet .. dan kun je even naar binnen lopen en aangifte gaan doen..want dan zal je fiets toch gestolen zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De AFAC ontvangt oa verkeerd geparkeerde rijwielen.
Worden deze tzt na een bepaalde periode niet opgehaald
dan gaan ze naar de veiling.

Toegevoegd na 2 minuten:
Altijd aangifte doen van vermissing.
Ook indien nog niet gedaan uw postcode laten graveren en huisnummer als u hem terug heeft, of als u een ander rijwiel heeft gekocht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kan de fiets gestolen zijn? Was je fiets op slot? Ik denk, dat je het beste kontakt op kunt nemen met de politie of je fiets door de politie is opgeborgen. Je zult dan moeten zeggen waar je je fiets had geplaatst, hoe je fiets eruit ziet, welk merk fiets het is, met bijzonderheden zoals welke stickers er op zitten, andere kentekens zoals nummers, enz. Ik weet niet, of het eigendom van de fiets overgaat naar de overheid. Is dat niet zo, dan zal de politie volgens mij de fiets zorgvuldig moeten opbergen. En voortaan je fiets stallen in een bewaakte fietsenstalling, indien mogelijk. Misschien moet je aangifte doen bij de politie, zeker als die gestolen is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kennelijk is het per gemeente verschillend hoe ermee wordt omgegaan. De politie weet in ieder geval wat met buiten de stalling staande fietsen wordt gedaan. Hopenlijk voor jou kun je hem nog terugvinden in de opslagplaats.

Het lijkt niks, maar het is vreselijk als je fiets kwijt is, een goedkope tweedehandse is niet altijd gelijk voorhanden. Ik leef met je mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing