Vele friture voor het gemak.
Andere uit vetzucht
Andere omdat zondag rustdag is. Je gooit het eten erin en klaar.
Wij friturenneestal woensdag vanwegen mijn vrijetijdsbesteding die avond. Snel makkelijk. Nadeel je stinkt dus moet douchen andere kleding aan. In die tijd had je netzo goed kunnen koken;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

omdat het ook zondag voor moeders is ...... vroeger haalde veel mensen chinees op zondag .... maar het is vooral voor het gemak ......
en omdat pappa toch met een bord op schoot voetbal gaat kijken heeft mamma geen zin om uren in de keuken te staan voor joker ..........(dat zei mijn moeder altijd)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zondag is een 'makkelijke' waarbij vele kokende mannen en vrouwen geen zin hebben om veel en ingewikkeld te koken.
Het makkelijkst is dan om de frituur aan te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het lekker is. En omdat het ook nog eens erg makkelijk is, op zo'n luie zondag, is dat een goed excuus, om lekker te kunnen snacken.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
zondag is een rust dag en daarom moet men zo min mogelijk werken en dan is snel koken veroorloofd of te wel kiezen dan al snel mensen voor de frituur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vanwege het gemak ervan, de stank neemt men voor lief
eigenlijk omdat iets gefrituurd makkelijk weg eet. en de hele week word gekookt en zondag s zijn de winkels dicht en de ideeen op wat er gegeten moet worden dus..pan op t vuur en frituren maar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons zijn zondags veel supermarkten open vanaf een uur of 4. Maar makkelijk is het wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij ons heel de dag
Frituren op zondag? Is dat zo? Dan zal het wel zo zijn omdat de kok van het gezin waarschijnlijk vrij krijgt en dan de andere kok te lui is om te koken dus wordt er gefrituurd.
Maar eh........ dat van op zondag frituren, niet in mijn kennissenkring hor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zeg toch ook niet iedereen, ik zeg heel veel. Als u het antwoord niet weet op de vraag waarom wilt u dan alsnog perse een onnodig antwoord geven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het antwoord leest dan wordt deze wel degelijk beantwoord. De kok krijgt vrij en de ander kookt lui. Simpel he? Zondag rustdag.