Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Vele friture voor het gemak.
Andere uit vetzucht
Andere omdat zondag rustdag is. Je gooit het eten erin en klaar.
Wij friturenneestal woensdag vanwegen mijn vrijetijdsbesteding die avond. Snel makkelijk. Nadeel je stinkt dus moet douchen andere kleding aan. In die tijd had je netzo goed kunnen koken;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

omdat het ook zondag voor moeders is ...... vroeger haalde veel mensen chinees op zondag .... maar het is vooral voor het gemak ......
en omdat pappa toch met een bord op schoot voetbal gaat kijken heeft mamma geen zin om uren in de keuken te staan voor joker ..........(dat zei mijn moeder altijd)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zondag is een 'makkelijke' waarbij vele kokende mannen en vrouwen geen zin hebben om veel en ingewikkeld te koken.
Het makkelijkst is dan om de frituur aan te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het lekker is. En omdat het ook nog eens erg makkelijk is, op zo'n luie zondag, is dat een goed excuus, om lekker te kunnen snacken.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
zondag is een rust dag en daarom moet men zo min mogelijk werken en dan is snel koken veroorloofd of te wel kiezen dan al snel mensen voor de frituur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vanwege het gemak ervan, de stank neemt men voor lief
eigenlijk omdat iets gefrituurd makkelijk weg eet. en de hele week word gekookt en zondag s zijn de winkels dicht en de ideeen op wat er gegeten moet worden dus..pan op t vuur en frituren maar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons zijn zondags veel supermarkten open vanaf een uur of 4. Maar makkelijk is het wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij ons heel de dag
Frituren op zondag? Is dat zo? Dan zal het wel zo zijn omdat de kok van het gezin waarschijnlijk vrij krijgt en dan de andere kok te lui is om te koken dus wordt er gefrituurd.
Maar eh........ dat van op zondag frituren, niet in mijn kennissenkring hor!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zeg toch ook niet iedereen, ik zeg heel veel. Als u het antwoord niet weet op de vraag waarom wilt u dan alsnog perse een onnodig antwoord geven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het antwoord leest dan wordt deze wel degelijk beantwoord. De kok krijgt vrij en de ander kookt lui. Simpel he? Zondag rustdag.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding