Waarom frituren heel veel Nederlanders op zondag?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Vele friture voor het gemak. Andere uit vetzucht Andere omdat zondag rustdag is. Je gooit het eten erin en klaar. Wij friturenneestal woensdag vanwegen mijn vrijetijdsbesteding die avond. Snel makkelijk. Nadeel je stinkt dus moet douchen andere kleding aan. In die tijd had je netzo goed kunnen koken;-)

omdat het ook zondag voor moeders is ...... vroeger haalde veel mensen chinees op zondag .... maar het is vooral voor het gemak ...... en omdat pappa toch met een bord op schoot voetbal gaat kijken heeft mamma geen zin om uren in de keuken te staan voor joker ..........(dat zei mijn moeder altijd)

Zondag is een 'makkelijke' waarbij vele kokende mannen en vrouwen geen zin hebben om veel en ingewikkeld te koken. Het makkelijkst is dan om de frituur aan te zetten.

Omdat het lekker is. En omdat het ook nog eens erg makkelijk is, op zo'n luie zondag, is dat een goed excuus, om lekker te kunnen snacken.

zondag is een rust dag en daarom moet men zo min mogelijk werken en dan is snel koken veroorloofd of te wel kiezen dan al snel mensen voor de frituur.

vanwege het gemak ervan, de stank neemt men voor lief eigenlijk omdat iets gefrituurd makkelijk weg eet. en de hele week word gekookt en zondag s zijn de winkels dicht en de ideeen op wat er gegeten moet worden dus..pan op t vuur en frituren maar

Frituren op zondag? Is dat zo? Dan zal het wel zo zijn omdat de kok van het gezin waarschijnlijk vrij krijgt en dan de andere kok te lui is om te koken dus wordt er gefrituurd. Maar eh........ dat van op zondag frituren, niet in mijn kennissenkring hor!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100