Heeft het Belgische gedeelte van Barle-Nassau +32 voor hun telefoon nummer?

Dus moet je als je van het nederlandse gedeelte van Baarle-Nassau belt naar het belgische Barle-Nassau het kengetal van Belgie draaien (of drukken)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je van Baarle-Nassau naar Baarle-Hertog belt hoef je er geen +32 voor te draaien, er is een speciaal snelkiesnummer (als je met de KPN belt tenminste). Omgekeerd hoeven de Hertogenaren ook geen +31 voor een nummer in Nassau te draaien.

Als je vanuit elke andere plaats in Nederland naar Baarle-Hertog belt, of vanuit Belgie naar Baarle-Nassau belt, benl je gewoon internationaal.

Het antwoord op deel één van jouw vraag is dus JA, het antwoord op deel twéé is dus NEE.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De belgische kant heet Baarle-Hertog.
En inderdaad ja dat klopt met het kengetal.
Dat is de enige gemeente in 2 landen.
Een Nederlands deel en een Belgisch deel.